یکی ازوطنداران ما، صفحهء گوگل را بازنمود وپرسید دردونیا چی گپا ست؟ گوگل تمام معلوماتش را روی خروارهای کاغذ پرینت نموده بیرون داد، این هموطن ما که تشنه خبرهای بیشتربود؛ باز کلید نموده پرسید که خوب دیگه چی گپا؟ اینبار گوگل اُف کشید وخاموش شد. این ویبلاک جوابیست برپرسش هزاران هموطن ما که بعد ازاحوال پرسی ازهمدیگر می پرسند که خوب دیگه چی گپا؟! سروران گرامی ! نخست حضورتان را در این ویبلاک خیر مقدم میگویم ودرضمن عرض میدارم که این ویبلاک یک ویبلاک انتقادی، اجتماعی وخبری است که بیشتر انعکاس دهنده حوادث، روخداد ها وگپای ناگفتهء مناطق مرکزی میباشد. میدانم که شما خواننده وبینندهء همیشگی این ویبلاک خواهید بود و من نیزتلاش خواهم نمود تا مطالب ناب ودرخورسلیقه تان در این ویبلاگ گنجانده شود. با احترام.

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

همجنس گرایان درایران مورد آزار وازیت قرار میگیرند.

بی بی سی دراخبار صبحگاهی 16-12-2010 اش گزارش داد درایران  کسانیکه متهم به همجنس بازی هستند دستگیر وزندانی میشوند.
بی بی سی افزود حتا کسانیکه به ظن همجنس گرای ازسوی مقامات حکومتی آن کشورزندانی شده اند توسط پولیس قضای ایران وسربازان ولایت فقه مورد تجاوز قرار میگیرند.
به گفتهء رادیو بی بی سی، زندانیانی که متهم به همجنس بازی هستند شاکی اند  که آنان درزندان  شدیدأ لواط میشوند، چون مطابق قانون ایران همجنس گرای درآن کشورجزای سنگین دارد.
اما بی بی سی این را نگفت که همجنس بازان بخاطریکه جزا داده شده باشد لواط میشود ویا کدام  گپی دیگری درمیان است که نخواست است آنرا فاش کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر